دانلود بازی Wooden Floor برای PC


بازی کف پوش چوبی (به انگلیسی: Wooden Floor) یک بازی ترسناک می باشد که در خانه ای قدیمی اتفاق می افتد. رفتار خانه خیلی معمولی به نظر می رسد اما بعد از گذشت مدتی کوتاه از بازی، متوجه می شوید که شرایط اتاق های خانه تغییر می کند! مثلا اگر شما دری از درهای خانه را از پشت ببندید، ناگهان تمامی کمدهای آن اتاق به مکانی که معلوم نیست منتقل می شوند! در این خانه شما نمی توانید وقایع آن را پیش بینی کنید و باید راهی را برای رها شدن از کابوس هایی که در این خانه به اتفاق می افتد را کشف کنید! تنها چیزی که در این خانه اتفاق می افتد، وابسته به حرکات پاهای شما می باشد.

Wooden Floor PC-FASiSO

 

Wooden Floor pc cover دانلود بازی Wooden Floor برای PC

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Wooden Floor screenshots 01 small دانلود بازی Wooden Floor برای PC Wooden Floor screenshots 02 small دانلود بازی Wooden Floor برای PC

Wooden Floor screenshots 03 small دانلود بازی Wooden Floor برای PC Wooden Floor screenshots 04 small دانلود بازی Wooden Floor برای PC

 

caution دانلود بازی Wooden Floor برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Wooden Floor برای PC دانلود:    Direct Link


آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد:

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: